SMOKi nadal panują w naszej szkole!
Przypominamy, że nadal można zgłaszać chętne uczennice klas I-III do udziału w zajęciach prowadzonych w ramach programu Szkolne Młodzieżowe Ośrodki Koszykówki (SMOK) w naszej szkole. Zajęcia ogólnorozwojowe z elementami koszykówki prowadzone są przez wykwalifikowanych trenerów - zainteresowanych zachęcamy do kontaktu z Rafałem Bejtka - 783-699-881.
Czytaj więcej!Nasze uczennice wywalczyły awans do Finału Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży!
W miniony weekend odbył się turniej Dywizji B w ramach Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży. W Radomiu reprezentacja województwa kujawsko-pomorskiego zwyciężyła wszystkie pięć meczów i wywalczyła awans do Dywizji A (turniej finałowy). W reprezentacji zagrały trzy uczennice naszej szkoły - Amelia Janicka, Zuzanna Janicka (8B) oraz Maria Paliga (8C). Gratulujemy!
Czytaj więcej!Szachiści na 4. miejscu w województwie
Reprezentacja naszej szkoły w finale wojewódzkim Drużynowych Mistrzostw Szkół w szachach wywalczyła 4. miejsce. Gratulujemy!
Czytaj więcej!Konkurs „Ja i moja przestrzeń”
W ramach projektu matematycznego "maTECHmatyczny rajd przez trzy wymiary geometrii", który otrzymał dofinansowanie w VIII edycji programu grantowego „mPotęga” organizowanego przez Fundację mBanku, organizujemy konkurs dla uczniów klas IV - VIII pod hasłem:
„Ja i moja przestrzeń”
Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu makiety – instalacji przestrzennej przedstawiającej najbliższe otoczenie uczestników (pokój, osiedle, fragment miasta).
Ocenie podlegać będą: kreatywność i pomysł oraz ogólny wyraz artystyczny.
Pracę należy przekazać nauczycielowi matematyki do 1 grudnia 2021
Po konkursie przewidziano wystawę prac uczestników i wręczenie nagród wyróżnionym. Zapraszamy do udziału
Warsztaty matematyczne w klasie 8G
22 października w ramach projektu Edu(R)ewolucja gościliśmy panią dr Małgorzatę Zambrowską, która od wielu lat prowadzi działania propagujące wykorzystanie gier logicznych i planszowych w nauczaniu matematyki oraz organizuje największy w Polsce festiwal gier planszowych. Uczniowie pracowali metodą Petera Liljedahla, która angażuje uczniów w proces myślenia do rozwiązania problemu.
Czytaj więcej!